مصاحبه آرشیو خبر ها
نیاز به اصلاحات کوچکی داریم

نیاز به اصلاحات کوچکی داریم

یوونتوس آخرین بازی فصلش را 5‐0 برد، هواداران در ورزشگاه با شعار «موراتا با ما بمان» نظرشان را گفتند، حالا مدیر کل یووه ، بپه ماروتا در مورد این موضوع و مسائل دیگر پیرامون باشگاه با خبرنگاران صحبت کرد:

 

چند نفر از بازیکنان حاضر در ترکیب ثابت امروز سال بعد هم در تیم خواهند بود؟

 

همه ی آنها، من بارها گفته ام که بازیکنان تنها در صورتی که خودشان درخواست خروج بدهند تیم را ترک خواهند کرد. این گروه کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشته، نه فقط از لحاظ فنی، بلکه از لحاظ شخصیتی ، و مطمئنا می توانند به اهداف مهم دیگری هم دست یابند. ما می خواهیم همه شان را نگه داریم اما برای اینکه همین تیم رقابتی را بهبود ببخشیم نیاز به اصلاحات کوچکی داریم.

 

رئال مادرید می تواند موراتا را بازخرید کند، پس روی کاغذ نیازی به اجازه ی یوونتوس ندارد:

 

موراتا بازیکن مهمی برای ماست و باید ببینیم سرنوشت فینال لیگ قهرمانان چه می شود، چرا که نتیجه ی آن بازی می تواند کل فصل رئال مادرید را عوض کند. ما بعد از آن ملاقات خواهیم کرد و برای نگه داشتنش تلاش می کنیم، کاملا هم آگاهیم که خود بازیکن می خواهد بماند و همواره تصریح کرده که یوونتوس خانه ی ایده آلی برای پیشرفت اوست.

 

او در ادامه گفت:

 

با تجربه ای که من داریم می توانم بگویم هیچ تیم قهرمانی نیست که پشتش یک باشگاه قهرمان نباشد. ما (مدیران) ‌ الگو هستیم و نمی توانیم برای بازیکنان بهانه ای باقی بگذاریم. باید فعالیت مربی را حمایت کنیم و به کار بازیکنان احترام بگذاریم. به این شکل بود که از رتبه ی 13 در ماه اکتبر به قهرمانی رسیدیم.

 

فصل بعد از چه تیمی می ترسید؟

 

معمولا همان تیم های قبلی در رتبه های اول تا ششم قرار می گیرند، دو تیم میلانی و ناپولی، رم و بقیه، البته فیورنتینا را نباید فراموش کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: